Kultography

Búcsúzik a Heaven Street Seven

Búcsúzik a Heaven Street Seven

Kultography írása itt: - 2015-02-18 16:06

Augusztus 1-jén a Budapest Parkban zárja le két évtizedes pályafutását a HS7: a zenekar úgy döntött, hogy beszünteti működését. A csapat búcsú fellépése mellett a szórakozóhely számos kiváló koncerttel várja a közönséget a tavaszi-nyári buliszezonban.

hevenyszivlebeny_kiemelt.jpg

img_9244_resize.JPGAz évadnyitány hétvégéjén rögtön egy nagy kedvenc lemezbemutatója érkezik. Április 24-én a Brains itt leplezi le Superheroes című új hanganyagát. Másnap, azaz április 25-én lép fel a Hiperkarma zenekar, akik a legújabb lemezüket ez alkalommal bemutató Hősök csapatát hívták vendégségül. De ez még nem elég: szintén áprilisban, a hónap végén lép fel a Parkban az Irie Maffia, akik vadonatúj lemezük bemutató koncertjével itt ünneplik 10. születésnapjukat.

Május 2-án, az idén 70 éves Földes Hobo László ad koncertet, május 23-án a 30Y ünnepli 15 éves fennállását, június 5-én pedig a 20 éves Bon Bon jubilál a Parkban. Két 10 éves zenekar is a BP Parkban ünnepel. Június 27-én jön a Vad Fruttik, július 11-én pedig a Kiscsillag érkezik - bizonyára emlékezetes – születésnapi koncerttel. A nemzetközi fronton támad a Scooter. A zenekar tavaly a legnagyobb tömeget vonzotta a Parkba, idén május 16-án lépnek színpadra. Sorrendben következik – május 22-én- “nyári szezonnyitó nagykoncertjével” a Punnany Massif. A változatosság jegyében, az ígéret szerint „rozétól ázott szerelmes szavakkal és szexi szaxofonszólókkal” várja rajongóit a Wellhello formáció, május 29-én. Másnap pedig a hazai rockélet nagy legendája, az Omega áll színpadra, az egykori Budai Ifjúsági Park emlékére celebrált beatmisével.

Június első hétvégéjén Rúzsa Magdi nagykoncertje csalogatja a közönséget a Parkba. Tavaly novemberi, teltházas bulija után újra Budapestre érkezik a los angeles-i Hollywood Undead. A maszkos zenekar, akiknek már az első lemeze is majdnem 1 millió példányban kelt el, a modern rockzenébe tökéletesen olvasztotta bele a metal stílusjegyeit, a szókimondó hip-hop szövegelést és az alternatív rockot. Aznapra – azaz június 17-re – várható a Budapest Parkba a Marilyn Manson-i hagyományokat követő Motionless In White, a szolidabb megjelenésű, ám tömörségében hasonló kaliberű Bury Tomorrow és a pimaszul kemény, mégis kellemesen dallamos rockzenét toló Asking Alexandria.

hevenyszivlebeny_krisztian.jpgJúnius 25-én vár ránk még egy Halott Pénz koncert, július 4-én pedig a TNT – Vissza a jövőbe turné egyik állomásaként áll meg itt a zenekar.

Idén beszünteti működését - 20 sikeres év után - a HS7. A zenekar klubturnéval és fesztiválkoncertekkel zárja le két évtizedes pályafutását. A búcsúkoncertre augusztus 1-én Budapesten, a Budapest Parkban kerül sor.

Szeptember 12-én pedig Európa egyik legnagyobb popsztárja - hosszú évek után - végre visszatér Budapestre.DJ BOBO egy grandiózus, élő show és koncert keretében egy estére visszarepíti közönségét a ’90-es évekbe.

Fotók: Heaven Street Seven Facebook, Demjén Zoltán (Brains)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása