„Kérek egy puszikát!", „Kedvesem" – tavaly keresztneveket lehetett keresni a Coca-Cola-palackokon, idén az ikonikus logó helyére a legnépszerűbb magyar és külföldi dalszövegek kerültek. Indulhat a kedvencek utáni vadászat a boltokban.
A Mondd el zenével elnevezésű kampány részeként idén 35 hazai és 46 külföldi ismert dalszöveg egy-egy jól ismert részlete jelenik meg a klasszikus Coca-Cola, valamint a light és zero változatok címkéin, illetve a 0,33-as Coca-Cola dobozokon. Avicii, Cheryl Cole, Take That, Rihanna és Gloria Gaynor dalszövegrészletek éppúgy megtalálhatóak lesznek a palackokon, mint Punnany Massif-, Irie Maffia-, ByAlex-, Tóth Gabi-, Majka- vagy Rapülők-slágerek részletei. A népszerűségen kívül a dalok kiválasztásában a boldogság, a barátság, a szerelem és a buli kiemelt témáknak számítottak.
A mostani akció során fokozatosan kerülnek a Coca-Cola termékeket forgalmazó helyekre a „zenés” palackok és dobozok, ám elsőként a McDonald’s éttermekben találkozhatnak vele a fogyasztók július elején, ahol a párszázas ajánlat mellé különleges papírpoharakban kaphatják a Coca-Cola üdítőt. A tavalyihoz hasonlóan ismét lehet majd egyedi Coca-Cola-s dobozokat is készíttetni, az ország több pontján lesz lehetőség arra, hogy a dobozon lévő dalszöveggel névre szólóan lehessen üzenni.
Érdekesség még, hogy a sayitwithasong.coke.com oldalon a dobozokon és palackokon található QR-kód beolvasása után meghallgatható és megtekinthető a csomagoláson szereplő dal eredeti videoklipjének egy részlete, amit azonnal tovább lehet küldeni és megosztani másokkal.
Kommentek