Kultography

Rihanna "túl szexi" a Niveának

Rihanna "túl szexi" a Niveának

Kultography írása itt: - 2012-08-10 16:00

A feltűnő külsejéről és érzéki videoklipjeiről híres előadó a cég számos reklámjában feltűnt. A bőrápolási márka pedig szponzorként segítette az énekesnő tavalyi világkörüli turnéját. A Nivea anyavállalataként működő Beiersdorf cég új vezetője, Stefan Heidenreich azonban egyértelműen kijelentette, hogy Rihanna "nem passzol" a márka arculatához - olvasható a The Daily Telegraph brit napilap honlapján.

A cég egyik reklámjában egy család látható, amelynek tagjai Nivea krémmel kenik magukat, miközben az énekesnő California King Bed című slágere szól a háttérben. A számhoz tartozó eredeti videoklipben azonban az előadó harisnyában és fehérneműben hempereg kedvesével az ágyon.

"A Rihanna közreműködésével készült reklám nem megfelelő" - húzta alá a német sajtónak nyilatkozva a 49 esztendős Heidenreich, hozzátéve, hogy nem érti, miként lehet összefüggésbe hozni Rihannát a Nivea céggel, amely olyan értékek közvetítésére törekszik, mint a bizalom, a család és a megbízhatóság.

Amikor a vállalat tavaly nagykövetének szerződtette az énekesnőt, még úgy fogalmaztak, "rendkívül izgatottak" az együttműködés miatt. Az amerikai Forbes magazin júliusi száma szerint a Niveával kötött szponzori megállapodásának köszönhetően az énekesnő harmadik helyre került a lap harminc leggazdagabb harminc éven aluli hírességet felvonultató listáján, a 2011 májusa és 2012 májusa között keresett mintegy 53 millió dolláros jövedelmével.

Forrás: MTI

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása