Kultography

Szegény Dániel, de nem szegény Kornél

Szegény Dániel, de nem szegény Kornél

Tóth Marianna írása itt: - 2012-02-04 13:37

Sok év után ismét egy krimiben láthat téged viszont a nagyközönség.

Első színházas éveimben a Vidám Színpadon játszottam a Tíz kicsi emberben az első halottat, a fiatal Philip Martont, akit megmérgeznek vacsora közben. Nagyon szerettem! (nevet) Azóta nem játszottam krimit és való igaz, hogy üdítő számomra ismét visszatérni ehhez a műfajhoz a sok zenés darab után.”

Van álomszereped?

Egyre kevésbé. Két évvel ezelőtt elindultam a rendezés felé, pár darabot felújítottam a színházunkban és ez az irány, ami felé most igazság szerint leginkább szeretnék orientálódni. Egy valami azért akad, – csillan fel a szeme – amit még nem játszottam soha, igazi intrikust. Igazi gonoszt. Az egyszer, ha megadatna, szívesen vállalnám.

Mennyi szabadidőd van?

Semmire sincs időm, a próbák folyamatosan lekötnek. Pedig százezermillió dolgot szeretnék még csinálni: iskolákat elvégezni, nyelveket tanulni, külföldi megmérettetéseknek eleget tenni. Bár ma például elővettem a gitáromat, és játszottam rajta egy félórát, nagyon jólesett.

Hogyan tartod magad formában? Igényelt valamelyik szereped komolyabb felkészülést?

A Szabadság, Szerelem forgatása nagy megterhelést jelentett kondicionálisan valamennyiünknek. Komoly vízilabdaedzéseken vettünk részt. Kétszeres olimpiai bajnokok edzettek minket heti négy alkalommal. Volt olyan, hogy reszkető inakkal jöttünk ki a medencéből. Velem konkrétan megtörtént az egyik edzésen, hogy elfehéredett a szám és nem bírtam egyetlen tempót se tenni.  Nem bírtunk kimászni a medencéből egy óra edzés után.

Miben más a te karaktered a Társas Játék magyar verziójában?

Az eredeti izraeli sorozatban a srác, akit játszom, tíz évvel idősebb.  Ott minden egyes szereplő egy későbbi életszakaszban van, ezért a magyar verzió sokkal fiatalosabb, dinamikusabb. Ott virágboltos lett a fiú, de szerintünk kerékpárboltosnak lenni kicsit menőbb, coolabb foglalkozás Magyarországon, mint virágboltosnak.

A filmben nagyon hitelesen hoztad a bringás jeleneteket. Szoktál szabadidődben biciklizni?

Régen sokat bringáztam, és van egy nagyon jó biciklim. Nem egy véletlen választás eredménye volt, hogy pont kerékpárboltos lettem a sorozatban. (nevet) Nagyon szeretek Pesten biciklizni. Azonban egy ideje átnyergeltem a robogóra, de tervezem, hogy visszatérek a bringámhoz, ha jobb idő lesz, főleg most, hogy felköltöztünk a hegyekbe...

A Társas Játék sorozatban egy reklámügynökség kreatív igazgatóját alakítod. Beszéltél reklámszakemberekkel, annak érdekében, hogy minél hitelesebb alakítást nyújthass?

Abszolút a képzeletem alapján dolgoztam. Persze nagyon sok reklámban szerepeltem már, és láttam, hogy egy forgatás hogyan is néz ki, és milyen kompetenciája van egy art direktornak, ettől lehettem hiteles. Ezek voltak az archetípusai ennek a figurának.

Mi lesz a sorozattal?

A visszhang nagyon jó volt, sok ember kíváncsi a folytatásra, hiszen végre itt van a numero 1-es magyar sorozat. Szerintem lehetnek itt még konfliktusok a párokon belül is, és még továbbfolytatódhat, ez az elmegyünk egymás mellett, és kicsit beleavatkozunk a másik életébe, és aztán továbbmegyünk helyzet. (cinkosan mosolyog)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása