Kultography

„A sport mindenkié!” - hirdeti a Médiaunió 2012-es kampánya

„A sport mindenkié!” - hirdeti a Médiaunió 2012-es kampánya

Kultography írása itt: - 2011-11-03 13:15

Schmidt Mária a kuratórium elnöke elmondta: „Elsősorban azért választottuk ezt a témát, mert az olimpia évében kiemelten fontosnak tartjuk, hogy felhívjuk a figyelmet a tömegsportra is.  A sport különböző ágait és rétegeit szeretnénk megmutatni, értékeit hangsúlyozni, ezáltal is bizonyítva, hogy a sport, a mozgás öröme mindenkié.”

Rudolf Péter és Novák Péter a kuratórium tagjai így indokolták a választást: „A felhőtlen mozgás, a sport örömet okoz és boldogságot! Ugyanakkor a sport nem csupán az élsportot jelenti.” A kampány főképp a fiatal generációt célozza meg, de nem feledkezik meg az idősebb generációkról sem, hiszen az egészségtudatos gondolkodás az ő életükben is meghatározó szerepű.

A kuratórium minden kiválasztott társadalmi célú témája kapcsán továbbra is az egyéni felelősségvállalást tatja legfőbb célkitűzésnek, ezért a „Rajtad is múlik!” gondolat a Médiaunió Alapítvány valamennyi kampány-kreatívján megjelenik a jövőben. "A sport erősíti a társadalmi kohéziót, kitartásra nevel, megtanít koncentrálni, veszíteni, nyerni, küzdeni, továbbá csapatban, másokkal együttműködve játszani" - nyilatkozta Somody Imre, kuratórium tag.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása