Schmidt Mária a kuratórium elnöke elmondta: „Elsősorban azért választottuk ezt a témát, mert az olimpia évében kiemelten fontosnak tartjuk, hogy felhívjuk a figyelmet a tömegsportra is. A sport különböző ágait és rétegeit szeretnénk megmutatni, értékeit hangsúlyozni, ezáltal is bizonyítva, hogy a sport, a mozgás öröme mindenkié.”
Rudolf Péter és Novák Péter a kuratórium tagjai így indokolták a választást: „A felhőtlen mozgás, a sport örömet okoz és boldogságot! Ugyanakkor a sport nem csupán az élsportot jelenti.” A kampány főképp a fiatal generációt célozza meg, de nem feledkezik meg az idősebb generációkról sem, hiszen az egészségtudatos gondolkodás az ő életükben is meghatározó szerepű.
A kuratórium minden kiválasztott társadalmi célú témája kapcsán továbbra is az egyéni felelősségvállalást tatja legfőbb célkitűzésnek, ezért a „Rajtad is múlik!” gondolat a Médiaunió Alapítvány valamennyi kampány-kreatívján megjelenik a jövőben. "A sport erősíti a társadalmi kohéziót, kitartásra nevel, megtanít koncentrálni, veszíteni, nyerni, küzdeni, továbbá csapatban, másokkal együttműködve játszani" - nyilatkozta Somody Imre, kuratórium tag.
Kommentek