Kultography

Zac Efron lehet az amerikai Instant Dohány főszereplője

Zac Efron lehet az amerikai Instant Dohány főszereplője

Kultography írása itt: - 2011-07-31 17:14

Látta a filmet?

– Igen, és nagyon szerettem. A film készítői nagyon jól megoldották azt, hogy megmaradjon a könyvem hangulata. Egy filmhez mindig ki kell, hogy hagyjanak részeket az eredeti regényből, hiszen ötszáz oldal nem férne bele egy normál film hosszába. Ezzel kezdetektől fogva tisztában voltam, így nem sokkolt, amikor szembesültem azzal, hogy vannak részek, amelyek nem kerültek bele a filmbe.

Hogyan építette fel a regény karaktereit?

– Minden egyes karakter a valós emberektől vett részletekből épült. Ugyanez igaz a történetre magára is. A munkám olyan mintha ingyen kutatást végeznék a műveimhez.

Milyen érzés ezeket a figurákat a vásznon látni?

– Egyszerre ijesztő és fantasztikus. Egyszer ellátogattam a forgatásra, bementem egy szobába, ahol körülbelül 50 ember volt. Kérdés nélkül meg tudtam mondani melyikük lesz JW és melyikük Jorge. Nagyon elégedett vagyok a szereplőkkel.

Ki a kedvenc írója?

– Nagyon szeretem James Ellroyt. A húszas éveim elején pedig nagy Dosztojevszkij-rajongó voltam, az összes művét elolvastam. Szeretem azt, ahogy az erkölcsi kérdéseket vázolja a munkáiban.

Sokszor James Ellroyhoz és Dennis Lehane-hez hasonlítják.

– Döbbenetes. Mindkettőjüknek nagy rajongója, csodálója vagyok. Az pedig egyenesen észvesztő, ahogy Lehane az emberi karaktereket ábrázolja.

A Tetovált lányt most újraforgatják Amerikában. Lesz hollywood-i változat is az Instant Dohányból?

– Remélem. Amennyiben tényleg megvalósul, akkor a jelenlegi elképzelések szerint Zac Efron lesz JW.

Melyik a kedvenc gengszter filmje?

– A Keresztapa 2. Remek a sztori, erős, megindító történet.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása