Kultography

Oszvald Marika új szerepben

Oszvald Marika új szerepben

Kultography írása itt: - 2011-07-08 18:37

A Rézangyal idén új finomságokkal rukkolt elő, már nem csak a pálinkáikat fogyaszthatjuk előszeretettel, a nagymama finomságai névre keresztelt shot-okat is. A Szilvás gombóc, az Almás Pite vagy a Fecske nevű ital annyiban más mint egy szimpla pálinka, hogy az adott ízvilághoz illően megbolondították egy kis lime-mal, illetve valamilyen  sziruppal. Az erőteljes karaktert ezzel elvették, de mégis megmaradt a pálinka íze. Oszvald Marika elárulta: neki a Nagyi Lófingatója volt a kedvence.

Máskor is fogyaszt pálinkát vagy csak most a rendezvényen teszi ezt?

– Kisgyerekként ittam először pálinkát, majd 14 évesen kezdtem, ha nem is rendszeresen, de többször pálinkázni.

Gyerek kora óta? Az hogy lehet?

Sokat jártam falura, ahol az egyik rokonom általában pálinkával indította napját.  Akkoriban rengeteget rosszalkodtam, így egyszer titokban a pálinkába is belekóstoltam. Ekkor úgy 8-10 éves lehettem.

Ízlett?

– Igen, már akkor is finomnak tartottam.

Van kedvence?

– A barack. De nem csak simán magában szoktam fogyasztani. Van, hogy felvizezem, amitől lágyabb és könnyebb lesz, kicsit olyanná válik, mint a whisky.

A házipálinkát vagy a márkázottat szereti inkább?

– Házipálinka gyakrabban van a kezemben, de vannak nagyon finom és jó minőségű pálinkák már az üzletek polcain is, azokat is szívesen fogasztom.

Volt már korábban ilyen fesztiválon, mint a Balaton Sound?

– Nem még nem, de nagyon tetszik, hihetetlen jó hangulata van a rendezvénynek. Szeretem nézni, ahogy az emberek jól érzik magukat. Két órával hamarabb ideértem mint ahogy kellett volna, volt időm körbesétálni. Roppant nagyszabású, és igen érdekes.

Mit csinál még a nyáron, egy kis nyaralás belefér az idejébe?

– Nagyon sok a munkám, minden hétvégén van valahol egy fellépésem. Körbejárjuk egész Magyarországot. Általában ilyen vagyok, a munka az első. A hét közepéig pihenek otthon, utána viszont irány dolgozni.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása