Kultography

Janicsák Veca szombaton szimfonikusokra hangol

Janicsák Veca szombaton szimfonikusokra hangol

Kultography írása itt: - 2013-11-28 15:36


Szombaton este nagyszabású és egyben rendhagyó koncertet ad Janicsák Veca, akinek nemrégiben jelent meg második szólóalbuma. Az Édes szavakkal című lemez teljesen új hangzást hordoz, bár a vonósok uralta dalokat már megszokhattuk Vecától.

veca.png

unnamed.jpg

Az előző lemezen is voltak olyan számok, amik már tartalmaztak komolyzenei nyomokat, így például az Édes otthon, vagy a Pillangó. Az új lemezen mindenki találkozhat a maga kedvenc műfajával, hiszen találhatunk rajta könnyedebb pop-os dalokat, komolyabb hangvételű keményebb darabokat, pl. Többet ér az aranynál, de a klasszikus zene kedvelői is elégetetten csettinthetnek a Prayer vagy az Én várok rád hallgatása közben.

Veca igazi büszkesége a már említett Prayer, amelyet saját maga szerzett. „Tavaly vásároltam egy Schröther zongorát, amely azóta hű társam a zeneszerzésben. A Prayert majdnem egy évig írtam, hagytam kifutási időt neki, amíg komoly, komplett darabbá válik. Nem csak a zenét, de az angol nyelvű szöveget is én írtam hozzá, sőt a vokálkórusok összes szólamát is én énekeltem fel. Fontosnak tartom, hogy az ember a saját gondolatait, érzéseit, hangulatait közvetítse a közönség felé. Ezért kell folyamatosan gyakorolni, fejlődni, hogy később egy egész lemezt is meg tudjak írni egymagam” – mondta Veca a Kultographynak.

A szombati rendhagyó koncert több lesz, mint egy átlagos pop-rock performansz. Veronika állandó, nyolcfős rock zenekarát egy több mint húsztagú szimfonikus szekció teszi teljesebbé.

unnamed (1).jpg

„Mivel gyerekkorom óta nagyon szeretem a klasszikus zenét, régi vágyam volt, hogy egyszer majd úgy állhassak színpadra, hogy egy szimfonikus zenekar csodálatos hangzása szóljon mögöttem. Boldog vagyok, hogy ez is teljesül” – folytatta az énekesnő.

A szombati lemezbemutató koncertre olyannyira jól fogytak a jegyek, hogy a 20.30-as időpontra már teltház van, így 17.00-kor még egy koncertet ad Veca, amelyre érdemes, és még nem késő jegyet vásárolni.

Janicsák Veca szimfonikus koncertjére jegyek a helyszínen (RaM Colosseum), valamint Veca hivatalos oldalán vásárolhatók. 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása