Kultography

Az élményeké a főszerep az idei Utazás kiállításon

Az élményeké a főszerep az idei Utazás kiállításon

Kultography írása itt: - 2013-02-25 15:03

Az MT Zrt. Magyarország turisztikai kínálatát összesen közel 1900 m2-en mutatja be az „A” pavilonban. A társaság idén az utazás mint élmény és az utazáskor elérni kívánt életérzés, hangulat köré csoportosítja azokat a turisztikai termékeket, amelyek belföldön valós utazási motivációt jelentenek. 4 évszakban 4 hangulatot sugallva fűzi össze a nagyközönség számára a turisztikai termékeket és azokat a régiókat, amelyekben az adott termék domináns. A Harmónia, Ébredés, Zsongás és Derű hívószavak köré csoportosulnak a stand látványelemei is.

A nagyközönségi programokon kívül a társaság sajtótájékoztatókkal, illetve szakmai előadásokat is rendez. A vásár ünnepélyes megnyitóján adják át a Magyar Turizmus Zrt. díjait is: a Magyar Turizmus Minőségi Díjakat, „Az Év Tourinformátora” díjat és „Az Év TDM-menedzsere” díjat. A február 28-i szakmai napon a nemzeti turisztikai marketingszervezet több kiemelt szakmai partnerével is stratégiai együttműködési megállapodást ír alá.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása