A Budapesten is kapható Pinktober póló és kendő bevételének 15%-a nemzetközi szinten közvetlenül a The Breast Cancer Research Foundationt és a The Caron Keating Foundationt támogatja. “Alapítványunk már nagyon várta az idei Pinktober kampányt” - mondta Myra Biblowit, a Breast Cancer Research Foundation elnöke. “2007-óta a Hard Rock több, mint 2 millió dollárt adományozott nekünk és jelenleg is 2 kutatási alap költségeit fedezi teljes mértékben.
A Pinktober koktélok bevételének egy része, illetve Nyári Károly és a Summer Sisters október 25-i Hard Rock koncertjének teljes jegybevétele az Egészség Hídja Összefogás Egyesület munkáját, azaz a mellrák prevenciót segíti. A két szervezet idén kéz a kézben valósítja meg kampányát, így a Hard Rockos nyitó akció során elindult az Egészség Hídja Egyesület “Beírock a mellráknak” kezdeményezése is. A Hard Rock Caféban kihelyezett rózsaszín szalagokra a vendégek felírhatják személyes, mellrák elleni küzdelemmel kapcsolatos gondolataikat, megüzenhetik, mit tesznek a betegség megelőzéséért, illetve ki az a legfontosabb személy, akinek a figyelmét felhívnák a szűrésre vagy az önvizsgálatra. A több helyszínen szervezett szalagüzenet-gyűjtés eredményeként október végére összeáll az ország leghosszabb összefogás szalagja a mellrák elleni figyelemfelhívás jelképeként.
Kommentek