A második CÉGÉR - Jó bornak tervezz címkét! alkotói pályázat borászokból, gasztronómusokból és grafikusokból álló szakmai zsűrije kiválasztotta azt a 10 grafikust, akik az első fordulóban beadott pályamunkájuk alapján továbbjutva elkészíthetik egy-egy hazai bor címketervét. Nemcsak a szakmai kihívás motiváló az alkotóknak, hiszen a nyertes grafikus 1 000 000 Ft, a 2. helyezett 300 000 Ft jutalmat kap, a közönségdíjasnak pedig 250 000 Ft jár. A 3-10. helyezetteket 50 ezer forintos munkadíjban részesítik. Az alkotói pályázat célja kétrétű: egyrészt a fiatal borászok és grafikusok együttműködésének elősegítése, másrészt a magyar borászok termékeinek vizuális megjelenésének és eladhatóságának javítása. A pályázatot kiíró Forum Hungaricum Közhasznú Nonprofit Kft. meggyőződése, hogy a magyar kreativitás és a magyar bor párosításából világszínvonalú termékek születnek.
A 10 fiatal borász és grafikus pár:
Bodolóczki Júlia - Domain Edegger/Martin Georg Edegger
Bognár Enikő - Vécsei Pincészet/Vécsei András
Ferenczi Barna - Balga Pincészet/Adamovich Károly
Hegedűs Márton - Dúzsi Pincészet/Ifj. Dúzsi Tamás és Bence
Kiss Zsombor - Anonym Pince/Szövényi Áron
Laki Eszter - Szőke Gergely (alkotói csoport) – Winelife/Orosz Csaba
Radimszky Anna - Ruppert Pincészet/Ruppert Ákos
Szász Veronika - Radics Pince/Radics Barna
Tiszka Annamária - Benedek Pince/Benedek Péter
Tóth Andrej - Somlói Vándor/Kiss Tamás
A 10 pályamű az Akvárium Klubban megrendezésre kerülő Cégér kiállításon is bemutatásra kerül június 1. és június 15. között. Május 31. és június 2. között pedig az Akvárium területén megrendezésre kerülő Cégér Gasztro-Zsibongás elnevezésű gasztro fesztiválon, a pályázat borászai, éttermek és kávézók mutatkoznak be.
Kommentek