Kultography

Kiállítás söröspalackokból

Kiállítás söröspalackokból

Kultography írása itt: - 2013-03-10 09:35

A „RemixOurFuture”néven futó akció keretén belül a Heineken arra kérte rajongóit, hogy inspirációt merítve a múltból, a Facebookon remixeljék a cég 140 éves történelmének grafikai elemeit, és azokból tervezzék meg a márka jövőjét.

Ez az első alkalom, hogy cég elérhetővé teszi összes féltve őrzött képét, logóját, csomagolását, hogy ezzel is elősegítse a legkreatívabb tervek megszületését. A versenyzők teljes alkotói szabadságot kapnak, és korlátozás nélkül használhatják a fellelhető képeket, grafikai elemeket a jövő üvegének tervezésénél. A nyertes pedig örökre beírja magát a Heineken gazdag történelmébe, hiszen egy éven át világszerte milliók fogyasztják majd kedvenc sörüket az általa megálmodott palackból.

Az elmúlt hónapokban világszerte formatervezők és grafikusok ezrei munkálkodtak a legtökéletesebb palack megtervezésén, hazánkat pedig a Heineken felkérésére 8 fiatal tervező is képviseli; az ő munkáikból március 21-én az Erzsébet téri Le Méridien Budapest White Lounge bárjában kiállítás is nyílik. A nemzetközi mezőny legjobb 30 alkotását pedig áprilisban a milánói Divathéten is bemutatják.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása