Kultography

Magyarul énekel ByeAlex Svédországban

Magyarul énekel ByeAlex Svédországban

Kultography írása itt: - 2013-03-03 11:42

Elég megosztó eredmény született tegnap este A DAl döntőjében: Radics Gigi, Kállay Saunders András, Vastag Tamás és ByeAlex közül végül a közönség az utóbbi versenyzőt hozta ki győztesnek, így ő képviselheti hazánkat májusban a malmői Eurovíziós Dalfesztiválon.

Az eredmény kihirdetése óta Alex kap hideget-meleget, az emberek közül sokan azon is tipródtak, vajon hogyan szól majd ez a dal angolul. Nos, úgy tűnik, hogy sehogy, mert ByeAlex Facebook-oldaláról az derül ki: magyarul énekel majd Malmőben.

A hivatalos közösségi oldalán Alex ezt írta: „Fiúk-lányok-jóbarátok! Köszönöm a támogatást és bizalmat! szeretnék gratulálni a többi fellépő produkciójához is, közülük egy-két arcot igazán szimpatikusnak találtam.  Örülök, hogy szerettétek és szeretitek a dalom. Sokat fogok most készülni, hogy ott kint sokkal szebben tudjam előadni, és persze MAGYARUL. Mert engem cseppet sem érdekel semmiféle elvárás, nyomás, vagy konvenció, ami eddig jellemző volt. Ez a dal számomra - nem az éneklésről szól - , de tudom jól, hogy van mit tanulnom. Egy biztos - és higgyétek el, ha mondom - én az utcáról mentem be kb., a műsor mellett dolgozni jártam minden nap BKV-vel, és ebben a projektben még nem is élhettem meg igazán sok fellépést, sőt. Ez most változni fog.
Aki azt mondja, hogy bunda volt tegnap? TESSÉK? Az megőrült... Hogy is lobbizhatna egy ilyen srác, mint ÉN, egy hatalmas televíziós produkciónál?..."

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása